Periodisering

Skrivet den 2010-02-16, klockan 11:17:55
Blev lite småbitter på min FEK-lärare igår.. Jag mailade henne i fredag å frågade lite frågor angående bokföringen. De va en försäkring som jag inte visste hur jag skulle göra, om den skulle periodiseras eller inte.. Å i fredags sa hon att den inte skulle det..

Igår när jag satt å förde in den i programmet så blev det fel, så jag mailade å frågade, å då skulle den periodiseras.. Kunde hon inte sagt de på en gång när jag frågade.. Hade vare enklare så.. Nu blev det inte så mycket fel så de gjrode inget..

Igår fick jag även min första månad helt rätt! Idag fick jag en till månad rätt! =) Men nu e jag fast, allt blev fel!! Så jag sitter å väntar på svar.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-16, klockan 13:24:45

fan va drygt. idag händer typ ingenting. riktigt tråkigt. vad ska du hitta på? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0