OC

Skrivet den 2010-02-06, klockan 16:46:08
Sitter å lyssnar på lite OC-musik å jag får tårar i ögonen å nästan stortjuter..!! Av musiken lixom!! Jag tror att det beror på att jag kan OC utan å innan å vet typ i vilka scener musiken dyker upp i.. =P Haha, jag är fan störd!!

Längtar till jag får tillbaka mina OC-boxar så jag kan ta å köra ett maraton.. De ska bli kul, spelar ingen roll att jag har sett alla säsonger typ 100 gånger, fortfarande lika spännande.. =) Å enligt mej så är det den bästa serien som har gjorts! I alla fall säsong 1-2, sen börjar det spåra.. Speciellt i 4e, då händer allt för att fylla ut känns det som..

Innan jag vart besatt av den så tyckte jag den var kass, vilken vändning lixom.. Jag var så lycklig när jag köpte säsong 1, gjorde det för mina julklappspengar å eftersom Macke inte ville vara med å betala så fick han inte titta.. Eller han fick se 8 avsnitt, för det var vad jag hade fått se av hans OC från Donken..

Fan va snål jag var!! Hahaha..

//Angelica


( Ifall Angelica läser:
Du behöver inte stressa, du får ha kvar dom så länge du vill.. =) Kanske bara bra, så att jag pluggar om dagarna å kikar på OC =P )

Vad tycker du?
Skrivet av: JuliaOfSweden
Den 2010-02-06, klockan 18:55:02

Hejj ;'d

Snygg blogg ;'d

Kika in gärna på min ;'d

Läs/Kommentera/StannaSåLängeDuKan ;'d

O ska vi följa varann via bloglovin ?

Kram // Julia

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-06, klockan 19:12:56

najs ;) vem "hejar" du på ikväll?

Skrivet av: Anonym
Den 2010-02-06, klockan 19:24:13

Hej, fin blogg.

Allt bra idag?

Kram


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0