Melodifestivalen 2010 deltävling 3

Skrivet den 2010-02-22, klockan 09:53:43
Eftersom jag var i Timrå så missade jag MF så jag har ingen aning om vilka låtar som var bra å inte bra.. Å jag missade reprisen igår å de går inte att se på SVT play, så jag får väl vänta till finalen då..

Final
Darin
Timoteij

Andra Chansen
Alcazar
Crucified Barbara

Ute
Elin Lanto
Erik Linder
Getty Domein
Johannes Bah Kuhnke

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: avo
Den 2010-02-22, klockan 17:24:18

nice blogg:D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0