Mat

Skrivet den 2010-02-09, klockan 15:11:03

Hmm, funderar på om jag ska gå till ICA, har en såndär rabatt-grejs på rätt många kronor som går ut på måndag å jag brukar ju va duktig på å glömma dom..

Problemet är bara, jag vet inte vad jag vill ha!! Jag kan ju inte bara köpa nåt för att jag måste bli av med den.. Eller jo, för det kostar ju inget..

Eller jag vet att jag vill ha bananer å mandariner men jag tror inte att jag kommer upp i den summan, så jag måste hitta på nåt mer..

Kanske nåt till middagen, ska ringa Erik å fråga..

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-09, klockan 15:17:51

jotack det gick faktiskt bra (: hur är din tisdag sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0