Lunch

Skrivet den 2010-02-09, klockan 11:41:24
Jag tyckte jag var duktig igår, för jag kokade lite extra makaroner så att jag skulle få lunch idag. För finns det inget färdigt så äter jag inte lunch för det är så tråkigt å laga mat..

Men iaf till saken, nu har jag färdigkokta makaroner i kylen, men vad ska jag ha till?? Jag åt ju upp korven igår.. Å jag har inga köttbullar i frysen. Förut hade jag alltid färdigköpta köttbullar i frysen, men jag har slutat med det nu, för de smakar bara vatten å senor.. Urk..! Å nåra egna har jag inte gjort..

Hmm, ja de får väl bli makaroner å ketchup. Mums, å så mätt jag kommer å bli.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0