Gaaaaaaaah

Skrivet den 2010-02-05, klockan 12:16:20
Är på riktigt dåligt humör! De här kurserna driver mej till vansinne!

FEK: läraren säger att vi ska använda ett program, företaget som äger programmet säger att vi inte har nåt licensavtal å ska använda ett annat. Läraren svarar inte.

JÖK: mailade han i måndags morse å har fortfarande inte fått svar!

Har nu testat 4 olika distanskurser, å jag tror inte att jag har vare nöjd med en ända. Kanske matten, minns inte riktigt om de va nå krångel med den..

Ska kanske inte läsa nå mer distans, möjligtvis i sommar om jag måste, men jag hoppas jag slipper.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0