Flygning

Skrivet den 2010-02-23, klockan 11:08:13
Jag börjar bli lite orolig angående min flygning i morron eftersom det är kaos i Sverige just nu.. Det är nog tur att jag inte ska åka tåg iaf..

Men ändå, i helgen var flyget 4 timmar sent.. Blir en angång sen så blir resten också sena.. Jag gissar att mitt flyg kommer från Malmö eller GBG å det är där nere det är som värst.. Å igår var det också massa förseningar till å från Umeå..

Jag ska landa 20.45 tror jag å det är nästan på gränsen för jag tror att planen bara får landa/lyfta till 22.00 eller nåt sånt, efter det så flygs man till Arlanda.. Å hur kul e de??

När jag flög ner i julas så hade jag tur. Dan efter att jag hade kommit ner (den dagen jag från början planerade att komma) hade de stängt av Bromma Flygplats pga snön.. Så man kan ju säga att jag hade lite tur då..

Frågan är; har jag vädergudarna på min sida denna gång också??

//Angelica


BTW, de har blivit kyligt igen, hade -24 i morse när jag gick upp!!

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0