Avtalsrätt

Skrivet den 2010-02-01, klockan 20:59:40
De blev lite stressigt när jag kom hem från IKSU. Startade datorn, sprang in i duschen, tog fram middag, satt mej framför datorn å åt samtidigt som jag diskuterade den första uppgiften med min basgrupp.. Vi hann klart iaf, men det var körigt, för alla var inte där å så va nån tvungen å dra..

Men jag lämnade in i tid å de är då huvudsaken.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-01, klockan 23:35:22

hur har din måndag varit sötnos? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0