9 feb 10

Skrivet den 2010-02-09, klockan 08:18:11
Nån på Eriks jobb ringde igår kväll å bad Erik åka ut till jobbet å fixa en grej som de hade glömt bort å som skulle åka iväg nu på morronen.. Så vi satte oss i bilen å for ut..

Han backade mot en lastbil å sen började han å lassa in dricka.. Jag gjorde ett tappert försök att hjälpa till, men det var för tungt för mej, så jag stod mest å tittade på..

Sen åkte vi å lämnade drickan på ett annat ställe.. Fick hjälpa till även där, gick inte heller så bra, de va inte tungt, men jag fattade inte hur man handskades med maskinen!! Svängde jag höger så svängde den vänster.. Men Erik han raceade på han.. =P

När vi (Erik) var klara så lämnade vi lastbilen å sen for vi hem. Jag var supertrött så jag gick å la mej på en gång.

Dagens planer:
¤ PLUGG

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0