6 feb 10

Skrivet den 2010-02-06, klockan 11:24:07
Haha, jag är förvånad att jag orkade hålla mej vaken igår. =P Brukar typ bli supertrött vid nio-tiden, men inte igår.. Det va nog för att jag tog lite sovmorron, ska kanske göra det varje frredag.

Idag tog jag också sovmorron, det är iofs lördag, men jag brukar inte sova så länge på lördagar av nån konstig anledning. Men idag vaknade jag halv elva.. =)

Ska ta å äta frulle nu å sen... å sen, hmm jag vet faktiskt inte.. Ut å ta en prommis kanske.. =) Fast mina ben är iofs typ döda, men de skadar nog inte så mkt.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0