5 feb 10

Skrivet den 2010-02-05, klockan 10:02:31
Tog lite sovmorron i morse, å så skönt det var!! Dock hade jag massa konstiga drömmar, ingen aning om vart de kommer ifrån, men de frösvann inte heller även fast jag vaknade upp emellan.. Hoppas bara att de inte sker i verkligheten.

Har börjat med bokföringen, för det inte å funka, för jag får inte upp en ruta som ska komma upp automatiskt, men jag kan som gå vidare ändå, undra om det går då?? Ska nog ta å fråga henne. Känner mej lite stressad över den här uppgiften, varför vet jag inte, för jag har 2 veckor på mej. Men med erfarenhet vet jag att två veckor går fort. Ska försöka bli klar nästa vecka, har även en uppgift i JÖKen.. E&M gjorde jag klart igår iaf..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0