4 feb 10

Skrivet den 2010-02-04, klockan 08:33:21
Hade jättesvårt att somna igår, Erik vände sej om och somnade snabbt.. Men jag petade lite på han för jag ville prata, men de gillade han inte.. Sen vände han sej mot mej iaf å vi pratade lite.. Sen så vände han sej igen å somnade.. Där låg jag pigg å alert.

Men sen somnade jag iaf, å jag ville inte gå upp när klockan ringde, men här är jag iaf.. Funderar på om jag ska ha unna mej sovmorron i morron, för nu har jag gått upp halv åtta alla vardagar sen den 18/1 å de är lite ovanligt.. Kanske till å med en pluggfri dag, vi får se.

Ska börja lite med bokföringen idag tänkte jag, lika bra å ta tag i det från början så de inte blir så stressigt i slutet, vilket det kommer ändå, för det är inlämningen i JÖKen samma vecka..

Får inte glömma att jag har lektion idag, ska nog ställa en klocka för att inte missa å gå.. =P

/Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0