3 feb 10

Skrivet den 2010-02-03, klockan 08:27:49
Blev rätt sent igår.. Jenny kom å hämtade vovvsarna å så följde jag med henne å handlade å sen hem till henne.. Hon bakade paj, mycket gott!! Det blev lite allmänt prat och sen kom Erik å hämtade mej.

Vi åkte å handlade på MAXI, lugnt å skönt när de inte va massa människor. Däremot blev vi avstämda, vilket är jobbigt, för då har man gått å scannat allt å plockat ner i kassar å sen måste man plocka upp allt för att de skoa kolla.. Men vi klarade oss iaf, har fått med allt. Skönt, men jag blir alltid nervös.. =P

Ska ta å äta upp min banan å dricka upp mitt te, sen ska jag börja plugga.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0