25 feb 10

Skrivet den 2010-02-25, klockan 09:33:02
Erik hann hem igår, han kom lite tidigare, men det gjorde inget.. Eller jo, för jag fick det lite stressigt i slutet, men jag tror att jag fick med mej allt iaf.

Fick packa om lite på flygplatsen då jag inte höll vikten, men tillslut så gick det. Checkade in å gick igenom spärrarna.. Å så tjöt det, blir alltid så nervös när det tjuter..

"Ta av dej skorna" sa vakten, jag blev lite paff, men jag gjorde som hon sa å gick igenom igen å då pep det inte.. Haha, har adlrig varit med om att man måste ta av sej skorna.. =P

Flygningen gick bra, mamma stod å vänta på mej på Bromma å pappa satt i bilen.. Sen åkte vi å hämtade Macke från träningen.

Åkte hem å fikade lite å gick å la oss sent, å jag var så trött i morse när jag vaknade å skulle köra Macke till bussen.. De va lite slirigt på vägarna, men det gick bra..

Ska ta å äta frulle nu, ciao

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-25, klockan 15:46:57

det är gott ;) vad sysslar du med idag sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0