2 årsdag

Skrivet den 2010-02-16, klockan 16:59:44
Jag bad Erik att byta till sina normala arbetstider idag, 8-17 eftersom vi firar 2 årsdag å jag ville att han skulle komma hem lite tidigare.. Tror ni att han får sluta 17??

Svaret är: Nej.

Men det lät inte som han skulle jobba till 20 iaf.. Å maten går ganska så fort att laga, ska bara steka köttet å in med potatisen i ugnen å koka upp nån sås å skära grönsaker å förbereda semlorna.. =)

Jag hoppas inte att det tar allt för lång tid.. =P Ska kanske ta å diska nu, så jag får nån arbetsyta.. Plugga lite till, är i slutet nu å det stämmer.. =) Trodde aldrig att jag skulle hinna.. Men det verkar som om jag gör det.. Har 31 timmar på mej.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-02-16, klockan 18:13:26

hoppas ni hinner ha lite mys (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0