11 feb 10

Skrivet den 2010-02-11, klockan 08:14:26
Blev lite less igår när jag kom på att jag inte hade nåra lakan i sängen.. Hade ju rivit ut dom för att de skulle tvättas.. Så de var bara att bädda nytt, gick ganska så fort.. Å det e så skönt att lägga sej i en nybäddad säng!! Hade velat haft nybäddat varje dag, men det är för jobbigt.. =P

Sov som en prinsessa hela natten, vaknade till en gång, men somnade om ganska så fort.. Å jag vill bara fortsätta sova.. De får jag göra i morron, för då ska jag ha sovmorron. =)

Nu ska jag gå in å kika om jag fått nät svar av läraren..

Dagens planer:
¤ Plugg
¤ Stan
¤ Seminarie-diskussion

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0