10 feb 10

Skrivet den 2010-02-10, klockan 08:16:49
Jag är så inne i mina drömmar så jag märker först inte att min klocka ringer!! Grejen är ju den att jag hör ju att den ringer, men jag fattar inte att det är min.. Flera gånger har tänkt puffa på Erik för jag tror det är hans, men han är ju inte ens hemma.. =P

Mitt öga är fortfarande "trådigt" å så göre ont.. Det känns som om jag fått en smäll, men det tror jag inte att jag har. Jaja, får väl se hure utvecklas..

Dagens planer:
¤ Plugg - började om med bokföringen igår.
¤ Tvätt
¤ ANDRA AVENYN =D
¤ IKSU

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0