Sönder

Skrivet den 2010-12-03, klockan 16:45:09
Jag blev lite lessen för en vecka sen - upptäckte att min ena danssko hade gått sönder =( Å jag hittar inget kvitto, så jag gissar att jag har slängt det.. Tycker att det är lite tråkigt för jag har bara haft dom i 2 månader, å så mycket har jag inte använt dom..

Ska börja spara mina kvitton i tre år nu, ifall att något händer.. Man vet lixom aldrig..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: josefine
Den 2010-12-03, klockan 18:51:46

sv; va roligt :D

Skrivet av: frida
Den 2010-12-03, klockan 19:55:21

tråkigt att skon har gått sönder!

allt bra med dig annars då?:)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0