Sjuk Angelica eller sjukt hus?

Skrivet den 2010-12-10, klockan 11:12:53
Är så fruktansvärt less på min ständiga förkylning nu..

¤ Näsan rinner
¤ Har ont i huvudet flera gånger i veckan (för att jag inte snyter mej?)
¤ Jag nyser 100 gånger om dan
¤ Jag flåsar (som om jag har springit ett maraton) när jag är ute å går
¤ Är ständigt trött

Har hållt på i 2,5 år nu, dvs sen vi flyttade in.. Nu ska vi flytta om typ ett halvår å då hoppas jag att det går över. Gör det inte det ska jag åka till VC å så får de gå igenom mej grundligt.. För då kanske jag är sjuk på riktigt å de kanske inte beror på lägenheten alls.. Men jag tror att det är huset, för de har varit två fuktskador (vad jag vet om) å så ere väldigt oregelbunden temperatur å ventilationen är inte på topp.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0