Kortlös

Skrivet den 2010-12-08, klockan 16:13:22
Jag hade packat väskan å allt å va supertaggad för lite BoBa, men innan jag skulle gå från Jenny så kom jag på att mitt kort låg i min skidjacka å jag hade HH-jackan på mej.. Då kom jag på idén att jag kunde ta kortet som låg i väskan, men det hade gått ut för en månad sen..

Då gav jag upp å traskade hem istället.. Tar en vilodag idag, eller jag jag har iofs gått 20x20min.. Det är då något.. Men jag ska ta nåt pass i morron istället å då ska jag komma ihåg kortet..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0