JULLOV

Skrivet den 2010-12-17, klockan 18:09:06
Fick redovisa först idag, var inte alls beredd på de, så de vart ingen superredovisning direkt.. Jag behöver förbereda mej lite mentalt innan jag kan redovisa, men det fanns inte tid till det.. Men jag blev godkänd.. Klarade även tentan, har skickat in H2, H3 och modellen.. Så nu ere verkligen lov på riktigt..

Så skönt, sist jag hade ett riktigt jullov (helt pluggfritt) var nog i sexan, typ.. Riktigt illa, för det var för 10 år sen..!!

Så de här lovet ska jag bara njuta utav =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0