Irritation

Skrivet den 2010-12-14, klockan 16:11:03
Jag blir tokig på folk som inte kan köra i rondeller. Är det en dubbelfilig rondell så ligger man i höger om man ska höger eller rakt fram å man ligger i vänster om man ska vänster eller rakt fram.. MEN MAN LIGGER INTE I HÖGER OM MAN SKA VÄNSTER!! De e ju som en vanlig korsning å man ligger ju inte i höger fil när man ska svänga vänster, för då blire ju en krock..


Så, och ingenting annat!

Sen blir jag tokig på människor som saknar respekt för bilar. Bilar är hårda å tunga å man bör vara försiktig.. MAN GÅR INTE BAKOM EN BIL SOM BACKAR!! Å eftersom de e vita lysen som tänds när man backar så kan man inte missa det..

Å dessa cyklister å gångare SOM BARA KASTAR SIG UT VID ÖVERGÅNGSSTÄLLET.. Gångarna har iofs företräde, men man är ju idiotisk när man kastar sig ut, är man inte mer rädd om sitt liv? Det är inte alltid som man som bilist hinner upptäcka gångarna, speciellt inte nu med alla snöhögar.. Å cyklisterna verkar tro att de har företräde, men de är skyldiga å stanna..

Sen har vi ju DE REFLEXLÖSA SJÄLARNA, också dumma i huvudet, de e skitsvårt å se dom, jag brukar inte se dom förns det är typ 10-20 meter kvar, å jag hinner omöjligt stanna på de..

Folk i den här stan behöver lite trafikvett..

1. Kör rätt i rondellerna
2. Gå ej bakom ett backande fordon
3. Stanna upp vid övergångsstället
4. ANVÄND REFLEX!!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: carolinhe med H
Den 2010-12-14, klockan 16:59:20

Kikar in, hoppas allt är bra med dig :)

Kram!

Skrivet av: carolinhe med H
Den 2010-12-14, klockan 19:01:42

sv: härligt!

jo det är finfint med mig :D



Första sims 3 eller det första sims som kom ut ^^ ?

Skrivet av: Ammi
Den 2010-12-14, klockan 21:30:11

hur mår du BB? känner att du börjar låta lite aggressiv i de senaste inläggen... Kanske jullovet sitter bra :p eller vågar man träffa dig alls utan att du bits? :D nääädå, isf sätter jag på dig en bitmask och ett koppel så ska det nog ordna sig ;D pusspuss

Skrivet av: Angelica
Den 2010-12-15, klockan 13:25:51

BB, du behöver inte oroa dej! Jag tänkte ta ut allt agg innan julen så jag kan va snäll å trevlig då ;) Så du kan lämna bitmasken å kopplet ;) PUSSSS


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0