Gympa

Skrivet den 2010-12-07, klockan 19:29:10
Va på Gympa2 idag, sjukt kul, men svårt också.. Jag skrattade passet igenom för jag va så dålig å inte alls hängde med.. =P Men om jag går nåra gånger så kanske jag lära mej programmet å då blire ju lättare å lättare..

Men jag ska se hur mina benhinnor mår i morron, för det var en del studs, å det trodde jag inte att det skulle va för det stod "Passar utmärkt för dig som vill undvika hopp".. Jaja, de va inte överdrivet mycket, så de kan ju gå.. Men jag väntar å ser..

Ska till Jenny ikväll.. Jag ska spela Wii å hon ska plugga.. Men jag är tveksam att det blir nå mkt plugg för hennes del.. =P Men lite kanske?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0