Angelica-dagen

Skrivet den 2010-12-08, klockan 09:59:26
Vaknade av ett sms 06.59 igår från Angelica, å samma veva så ringde alarmet.. Så det blev lite mycket för mej som var yrvaken.. Men jag tror att jag lyckades svara.. Sen vare lugnt.. Erik hade glömt bort det, men vid halv fyra så ringde han.. Då hade han kommit på det.. =P

Sen kom det lite sms från Eriks familj.. Blev lite besviken på min egen, för jag trodde att de hade glömt mej.. Men sen smsade pappa å mamma ringde =D

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0