13 dec 10 - Lucia

Skrivet den 2010-12-13, klockan 08:50:57
Somnade strax innan tolv igår, klockan ett vaknade jag å trodde att det var dags att gå upp.. =P Kände mej faktiskt pigg, men när jag la ner huvudet på kudden så slockna jag.. Så jag va nog inte så pigg som jag trodde =P

Sen vaknade jag vid tre å då gick ja gå väckte Erik som hade somnat på soffan, han yra lite innan han ville följa med mej..

Ska ta å göra mej klar om en stund för att fara ner på kontoret..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0