30 aug 10

Skrivet den 2010-08-30, klockan 20:51:22
Nu sprudlar det av idéer å så tänker jag; "de här ska jag skriva på bloggen", men sen ba "varför då, jag har ju gett upp den".. Jag blir fan knäppt på mej själv, hur ska jag ha det?

Skriva eller inte? Det är frågan..

Från att inte ha nåra idéer till å ha massor, men nu har jag en spärr på mej själv istället.. Haha, spärren kanske släpper snart..

Dagens händelser:
¤ Skolan började
¤ Intoduktion på kurserna
¤ Sen hål på 3 timmar - jag for hem
¤ Va på posten å posta CSN
¤ For till skolan å skrev ut lite papper
¤ Var på föreläsning
¤ Greps lite av panik då föreläsningen var på engelska!!
¤ Men det gick bra
¤ For hem
¤ Prata med Erik
¤ Hämta ut ett paket
¤ Fixade middag
¤ Erik for å jobba
¤ Tittade på Greys

Just nu:
¤ Tittar på Fångarna på Fortet - de va bättre förr..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: eesther
Den 2010-09-04, klockan 11:38:42

hejdär!

fin blogg du har!

kram

Skrivet av: chantelle
Den 2010-09-05, klockan 09:15:00

Hej, har du tips på någon bra parfym? :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0