27 aug 10

Skrivet den 2010-08-27, klockan 16:40:15
Erik har vare på MeMa tre gånger sen i måndags för att få tag i färg till skrivaren.. Idag åkte vi till OnOff, men de hade inte heller nå, blev skickade till en annan affär, men de hade inge.. Sen gav jag upp, orkade inte bli skicka till nästa å till nästa.. Så när vi kom hem så sparade jag de på en minnespinne å drog till skolan.. 5 datorer fick jag testa innan jag äntligen fick ut mina papper!! Fattar inte vad de va för fel på datorerna i teknik-huset, men ingen ville skriva ut nå papper..

Nu är iaf tentan inlämnad!

Ska ta å göra lite sen lunch eller snarare middag..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0