Väder

Skrivet den 2010-04-15, klockan 12:07:21
Jag tror att jag börjar gråta, det kan inte va sant.. Nu har det varit fint hela den här veckan med solsken å hyfsat varmt runt typ 10 grader på dagarna (förra veckan också).

Jag tänkte ha mysiga ute dagar nu i helgen, med lite dubbpetning, biltvätt, cykelservning, fönsterputsning, mattpiskning mm.. Men nu ser jag på SMHI att det ska snöa på lördag å va 2 grader varmt å på söndag 6 grader å sol/moln. VARFÖR?!? Det här är inte rättvist, jag som längtade till helgen!

Det är just det är som är sugigt med lägenhet, man blir så fast. Måste plugga om dagarna och jag skulle gärna vilja sitta ute och göra det, men det är så krångligt. För vill jag in å hämta något så måste jag plocka ihop alla mina saker å ta in dom. Vågar inte lämna saker å ting ute hos oss. Nästa lägenhet ska ha en stor balkong, för då kan man iaf sitta ute å inte behöva oroa sej så mkt om man måste gå in en stund.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-04-15, klockan 15:12:09

vad gör du idag snygging? (:

Skrivet av: Malin
Den 2010-04-15, klockan 16:44:07

Hej söt! Vad ska du göra idag? ^^

Skrivet av: Malin
Den 2010-04-15, klockan 20:57:33

svar: ja, jätte tur! :D Tråkigt, jag med, men minus tvättning :P

Skrivet av: MESTELSAH
Den 2010-04-15, klockan 22:20:10

Tjenatjena. står allting bra till här eller? :) kolla in min söta kärleksblogg!


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0