Vad är skillnaden?

Skrivet den 2010-04-29, klockan 11:32:19
Jag är så himla glad att mina juristdrömmar aldrig blev verklighet! Är så arg på juristläraren nu, i mitt seminarie så hänvisade jag till en juristsida på internet som jag ansåg man kunde lita på.. Fick tillbaka uppgift nu å han nollade mej för att jag inte hade hänvisat till MBL, så jag kikade vad de lagarna sa.. Å de sa precis samma sak som min internetsida!! Så varför funkade inte min sida för?

Ursh, nu föll juristlärarna ännu längre ner på min lista.. Frågan är om de kan sjunka så mkt lägre..

Måste nog anställa någon så förstår juristsvenska till tentan, för när det är för långa och jobbiga meningar då fattar jag ingenting, därför älskar jag internet..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-04-29, klockan 14:20:17

bra tänkt ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0