Strömlöst

Skrivet den 2010-04-07, klockan 16:22:28
Strömavbrottet varade bara i 1,5 timma så de va inte så farligt.. Blev superglad när jag gick ut i tvättstugan å skulle hämta tvätten, för i morron ska de stänga av där ut, tur att jag hade tvättid idag. =)

Annars har det inte hänt så mkt, sitter å tokpluggar nu, har MSN-konferens ikväll å jag började titta å svara på frågorna idag. =P Å i morron har jag en till å jag har inte ens börjat!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-04-07, klockan 17:43:49

hur går det med pluggandet? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0