Sängdags

Skrivet den 2010-04-26, klockan 21:53:11

Har suttit med JÖKen nu på kvällen, blir tokig på den. Men nu tror jag att jag har fått lite koll iaf.. Fast jag är inte säker.. Har några dagar på mej å fundera. I morron ska jag ta tag i FEKen, blir nog en tung uppgift, då de är så mkt på engelska.

Å i morron firar vi fördelsedag här hemma.. ska nog ner till MAXI å köpa de sista, har ju en cykel som fungerar nu, så nu gåre fort å åka ner.. Å så vare IKSU också.. Ska försöka å klämma in det i mitt pressande schema ;)

Men nu ere dags för sängen, GONATT!!

//Angelica


Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-04-27, klockan 02:05:30

skönt (: vad händer imorgon sötnos?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0