Positivt eller negativt?

Skrivet den 2010-04-26, klockan 15:10:18
Så här fort har det nog aldrig gått å handla presenter. Attans, kom nyss på att jag glömde en sak.. Men jag har tills på fredag på mej, så de ska nog va lugnt.. Jag är iaf klar med Erik, bara bror hans kvar då..

Skanska ringde å kom med ett negativt besked, klart det är lite surt att jag inte fick praktik där, men jag är samtidigt glad och lättad, vet inte om jag vill jobba på ett sånt företag. Ett företag som lovar å lovar, men inte håller det.. Å som är tre veckor efter i sin planering. Vad är de för företag egentligen?

Så nu hoppas jag på NCC, inte för att jag tror de nappar bättre där, då intervjun gick å skogen. Men eftersom jag inte ens har fått svar så finns det hopp. Annars blire plugg i sommar, snälla låt mej slippa de!!

Nu ska jag ta å äta mellis, sen kika igenom å skicka in JÖK-uppgiften å sen ere IKSU.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Helena
Den 2010-04-26, klockan 15:21:18

Söt blogg du har! Haft en bra helg? :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0