MAXI

Skrivet den 2010-04-27, klockan 14:35:32
Så då har jag vare nere på MAXI, de gick bra. Fast de e nå fel med cykeln, nånting tar i.. Jag petade lite på framskärmen å nu låter de ännu mer =P När jag var där nere så ringde Bostaden, de var här å kikade på väggen å skåpet.. Men han hade inge luktsinne så han kunde inte känna nån lukt.. Smart å skicka hit en sån.. Så nu ska de komma tillbaka en rörmokare å kika.. Väggen vare då inge fel på..

Ska ta å äta mellis å sen börja baka å sen börja med maten.. Å så har jag slagit in presenten, riktigt stolt är jag över de jag har köpt.. Eller? Jo, men lite iaf.. Avslöjar senare vad det är i paketet.

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-04-27, klockan 15:07:28

grattis till din pojkvän (: hoppas ni får kul ikväll

Skrivet av: Linn-Lay
Den 2010-04-27, klockan 19:27:29

heh jaså, ja i kväll blir det jag och fjärrkontrollen för min del :D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0