Maat

Skrivet den 2010-04-30, klockan 11:50:22
Min rapport är en katastrof, pga platsbrist så har jag nu tryckt ihop hela texten. Det finns inte ett ända mellanrum så de e skitjobbigt å läsa.. Tur att inte jag ska läsa å bedömma den där.. Men det är iaf bara två sidor.. En rad har jag tillgodo.. Så jag hoppas att jag inte kommer på någe mer å skriva.

Ska snart ta å äta lunch, har vare hungrig i en timma. Frågan är bara vad jag ska äta. De finns inge färdigt å jag orkar inte laga nåt.. Har typ inget hemma, inte ens en liten frukt.. Bara bröd, så de får väl bli nån macka.. Å vilket bra humör jag kommer å va på senare iom min näringsrika lunch.. Stackars Erik...

Jag ska försöka å behärska mej..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0