God gärning

Skrivet den 2010-04-23, klockan 10:39:44
Okej, jag överlevde MEN de va på håret!! Först fick jag fylla i papper å sen prata med en läkare, hon tog blodtryck å sånt, lite högt, men hon sa att det var stresshögt, så inget farligt. Å så kollade hon mina ådror, inga "motorvägar" men de va dugliga..

Sen började det jobbigt - sticken!

Den första människan misslyckades totalt, hon stack å grävde runt å de gjorde ont. Hade jag varit ett lite barn så hade jag börjat gråta! De va inte alls skönt.. Sen tog en annan över, å då kände jag mej trygg, för det var hon jag pratade med tidigare.. Hon fick byta arm å sen gick de hur bra som helst..

Fick plåster på vardera arm å sen saft å bulle. Å sen fick jag gå hem..

Nu ska de bara kika lite:
¤ vad jag har för blodvärde
¤ vilken typ av blod
¤ så att jag intehar nån blodsjukdom
Sen ska jag tillbaka om 2 veckor..
Frågan är: Vågar jag kommer tillbaka?!?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0