Flytta?

Skrivet den 2010-04-20, klockan 12:05:57
Jag måste härifrån, klarar inte av å bo i den här lägenheten ett år till.

¤ Köksfläkten tjuter så mycket att jag inte kan sova om nätterna om inte dörren är stängd, den stör mej när jag sitter å pluggar (även fast jag sitter i vardagsrummet) å det tjuter i mina öron när jag är ute ur lägenheten! Jag kommer ju å ha tinnitus innan jag har flyttat ut.

¤ De luktar sjukt illa i skåpen under diskbänken att jag faktiskt mår illa, lukten har kommit in i vardagsrummet, så de går inte å sitta där utan å känna det heller. Har plockat ur skåpen, skrubbat, luftat å haft ett doftblock, men lukten går igenom. Antingen så har nån stoppat in massa sopor i väggen eller så bor det en död råtta där, ingen är speciellt troligt då det är en tjock betongvägg. Men det måste sitta i väggen, för mina skåp är tomma å tomma skåp kan inte lukta!

Så fort jag vet hur det blir i sommar så ska jag kolla på lägenheter så kanske jag kan flytta innan hösten. För så länge KV inte gör nåt åt de här så kan jag inte bo kvar..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-04-20, klockan 14:36:07

vad gör du idag sötnos? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0