En god gärning

Skrivet den 2010-04-22, klockan 13:53:17
I morron äre dags, i morron ska jag ta mej i kragen å verkligen göra det. Det som jag har sagt att jag ska göra i typ tre år å som har varit mitt nyårslöfte i 3,5 månad.. Problemet är bara att jag vågar inte å eftersom jag inte vågar så kommer jag på massa ursäkter..

Men nu finns det inga ursäkter kvar, så nu äre bara att ta tag i det.. Ska ju ändå till sjukhuset med Erik i morron så då kan jag lika gärna slinka in på Blodcentralen å få de gjort..

Fick höra en del skräckhistorier när jag träffade mina Basårare och med anledning av detta så har jag också valt att avvakta.. Men för en förstagångare så kan de inte va så elaka, de vill ju att jag ska komma tillbaka.

Jag är faktiskt väldigt rädd å i morron när jag står där utanför så kommer jag å va skräckslagen! Hjärtat kommer å slå i 320, jag kommer å svettas å darra...!!

Tar jag mej bara över tröskeln så kommer de nog å gå bra..

Gör jag gott för världen så gör världen gott för mej, det är iaf vad jag vill tro.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0