B&T - Marabou

Skrivet den 2010-04-13, klockan 13:07:49
Tittade nyss på Bella & Tyra Show, de första programmen var en ren plåga att se, men nu har jag typ vant mej vid Bellas röst så nu ere lite lättare att kika.

De avsnittet jag såg nu så var dom på Marabou å så avis jag blev!! Iofs så har jag själv varit där å de var häftigt som helst! Å innan vi åkte därifrån så fick vi proppa fickorna fulla med choklad! Hade jag vetat de innan så hade jag tagit lite bättre kläder på mej så att jag fick ner något. Nu hade jag så små fickor så jag fick inte plats med så mycket..

De jag mest kommer ihåg från besöket var Marabou Kokos, där å då tyckte jag att den var äcklig. Men när den kom ut i butik så blev den min favorit! Men nu har den inte funnits på flera år. Saknar verkligen den!

Ska kanske ta å tillverka den själv. Smälta ner mjölkchoklad och blanda i kokos å låta det stelna.. Hmm, de lät ju faktiskt som en bra idé!

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-04-13, klockan 15:48:05

hur är din tisdag snygging? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0