30 april 10 - Valborg

Skrivet den 2010-04-30, klockan 09:00:22
Jag var lite överambitiös i morse.. Gick upp kvart i sju för att vara på IKSU kvart över.. Var väldigt trött, men jag piggnade till lite efter några tramp. När jag kom hem så körde jag min rullmaskin, jag tror att jag hade sönder en muskel i magen, efter första utdraget så fick jag sån smärta i magen att jag trodde jag skulle dö.. Så nu har jag jätteont, även fast jag bara sitter här.

Dagens planer:
¤ Plugg
¤ Stan
¤ Plocka tvätt
¤ Byta lampa
¤ Dammsuga?
¤ Vänta på Erik

Såg att Valborgsfirandet redan har börjat, för de låg massa vinflaskor och vinboxar och kassar ute på gräsmattan..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0