17 april 10

Skrivet den 2010-04-17, klockan 10:50:19
Sitter här å äter frulle i min ensamhet, Erik ligger fortfarande å sover, undra när han kom hem i natt egentligen för så här länge brukar han inte sova!!

Idag ska jag börja städa lite här inne, men först ska vi ut på en liten shoppingtur tänkte jag fast vi se hure blir med den saken, om Erik inte går upp snart så kommer vi inte å hinna, för affärerna stänger 16 idag å han är lite långsam under helgerna. Det ska ätas frulle å sen ska de drickas kaffe så de tar typ två timmar för han.. =P

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-04-17, klockan 14:00:48

jag hade myskväll ;) hur är din lördag?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0