Ge f** i andras saker!

Skrivet den 2009-09-05, klockan 20:16:02
Jag tycker att det är riktigt tråkigt när man inte kan få ha sina saker ifred.. Det som inte är ens eget har man inget att göra med.

I natt blev min lillebrors moppe vandaliserad.. Har inte sett den, men av vad jag har hört så är den väldigt förstörd. Instrumentbräda, tänning å backspeglar.. Den går fortfarande att åka. Men det är inte så lätt att köra utan det där sakerna, man kanske inte ens får det, jag vet inte..

Jag förstår inte ens hur man kan komma idén, för det är ju inte nån som tjänar på det. Bara nån som förlorar..

Varför kan vissa inte hålla sina fingrar i styr!?

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0