Systuga

Skrivet den 2009-09-06, klockan 18:05:34
Nu har jag äntligen sytt mina kuddar!! De va lite knepigt å maskinen funkade inte som den skulle ett tag.. Försökte på flera olika sätt, men det blev bara trassel. Tillslut fick vi till de på nåt sätt, eller vi å vi. Charlottas Björn fick de.. =P Utan han så hade jag gett upp å struntat i allt.. De e min taktik när det inte funkar.. =P

Men nu e dom iaf klara, som tur e, eller riktigt klara är dom ju inte, måste sy dit knapparna. De kanske jag ska ta å göra nu på en gång, annars blire aldrig av..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0