Spinning å plugg

Skrivet den 2009-09-27, klockan 18:11:56
Spinningpasset var inte så farligt jobbigt, eller jag tog inte i allt jag hade, för jag ville spara på lite krafter.. Så det är skönt på det sättet att man bestämmer sin egen nivå. Sen snabbade jag mej hem, in i duschen, leta kläder, ringde Petra å så for vi ner på stan.. Satt på Waynes å pluggade från halv ett till nu.. Är inte det lite duktigt?? Iofs så har vi ätit å pratat lite också, men man behöver lite pauser i pluggandet.. =)

Ska se om jag orkar plugga mer nu.. Det finns en liten sak som jag måste göra å som inte är så anstängande.. Men först ska jag vila lite från böckerna, är ganska så less på dom nu.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0