Shopping

Skrivet den 2009-09-02, klockan 16:08:52
Idga har jag rea-fyndat.. Två klänningar hittade jag som jag gillade.. En typ bronsfärgad ballongaktig utan band å en turkos vår/sommarklänning. Båda två för 100 kr!!

Så nu är mitt klänningsbekymmer löst till den 12 sep å 3 okt.. Härligt..!! Nu ere bara skobekymret kvar, men det är lite lättare. Å lite accesoarer, men de e också lätt att lösa.. Ska ev låna lite från Char..

Sen blev det lunch på Göteborg. Det är det absolut bästa stället här i stan!! Trevlig personal å bra service.. Man får mkt för det man betalar, å sånt gillar vi studenter!

Hade planerat in ett spinningpass idag, men jag måste skippa de.. Har fortfarande ont i huvudet så efter stadsrundan så måste jag nu vila.. Å de känns onödigt å få mer ont, måste ju till skolan i morron..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0