Pannkaks-onsdag

Skrivet den 2009-09-09, klockan 16:44:28
Det är ju alltid bra om man får reda på rätt tid.. Dammplasket började kl 12 å inte kl 13 som vi hade fått info om! Bra jobbat! Det var synd för jag missade det roligaste, flottracet.. Sen var det ju lite andra tävlingar å så, å bygg va faktiskt ganska så bra. =)

Drog på spinning sen, var ett baspass så de va väldigt lät, hade kunnat ge mer, men det är alltid svårt att veta. Men det är ganska så skönt för då e jag inte så trött nu..

Ska ta å väcka upp Erik hade jag tänkt, å sen börja med maten, idag serveras det pannkakor med laktosfri mjölk, ska se om det blir bättre! Det går ju bättre å dricka den än den vanliga.. Det tråkiga är att den på ICA här kostar 18.95 kr/l å på MAXI ca 13kr/l.. En vanlig mjölk kostar väl typ bara 7-8 kr/l.. Så det är en väldigt stor prisskillnad.

Iofs så ska jag ha vanlig grädde, men jag hittade inget annat, å jag behöver ju inte ta så mkt. Det ska nog bli bra, hoppas att de smakar normalt bara, men sån stor skillnad kan det inte va. Jag känner då ingen när jag dricker den.

Sen ska jag testa lite olika frisyrer å sminkningar till sittningen å B-dagen.. Men nu ere dags att slita upp han ur sängen, eller jag ska va lite snäll annars blir han bara arg.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0