Kalas

Skrivet den 2009-09-13, klockan 21:59:37
Det var väl inte med ett glädjeskutt som jag gick ut för dörren å cyklade till kalaset. För jag var lite orolig att:

* det skulle vara stelt
* massa människor som jag inte kände - folkskygg
* en medelålder på 35.

Å så vare
* stelt - ja, lite grann
* okändisar - jo, men de va okej
* hög medelålder - typ, jag var väl den som drog ner den lite, å så vare en som drog upp den.. Men jag skulle säga typ 30, kanske.

Två timmar fick räcka, åkte hem till min sjukling, som hade blivit frisk.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0