Gosch

Skrivet den 2009-09-03, klockan 15:17:04
Jag kom på en snilleblixt, men den var inte så bra egentligen.. Eftersom jag inte har något vettigt för mej så kom jag på att jag kunde läsa lite i kurs-boken.. Så jag kollade upp vilka sidor jag skulle läsa.. Blev dock lite förvirrad, för det står lite olika, men det är väl typ bäst å läsa hela boken..

Men iaf, läste en stund, men sen tappade jag fokus helt, det gick bara inte att läsa mer, den är så sjukt tråkig att jag mår dåligt varje gång jag ser den. Jag måste ta mej an den nångång innan kursen är slut ju!! Ska iofs till skolan i morron å plugga, på min lediga dag!!

Istället för å läsa så plockade jag ihop lite tvätt å lite annat som låg på golvet.. Inte för att de ser bra ut, men det ser bättre ut.. =P

Nu ska jag väcka Erik. =D

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0