Filmmys

Skrivet den 2009-09-26, klockan 19:25:55
Nu ska jag ta å göra mej iordning för lite filmmys med nåra basårare.. =) Eller varför ska jag göra mej iordning? Känns lite onödigt, för vi ska ju bara sitta i mörkret å titta på film.. Men jag ska byta kläder, till nåt mer mysigt.. Kanske borsta igenom håret lite..

Ska nog ta å ringa Erik, hoppas han har tid, för jag vågar inte gå i "skogen" själv när det är mörkt.. =P Skulle iofs kunna cykla, men det tar längre tid.. Jag genar lite..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0