Svenska Hollywoodfruar

Skrivet den 2009-09-21, klockan 21:46:26

Sitter å tittar på mitt (för tillfället) favoritprogram, Svenska Hollywoodfruar. =D Jag vet att det är sjukt att man kan tycka om det, vet inte ritigt varför jag gör det.. Det är bara "bra" helt enkelt. =P

Har ingen direkt favorit.. Gillar absolut inte fröken Anka, hon är ju bara inte sann.. Helt körd.. Agnes-Nicole är lite halvtråkig å titta på.. Maria är lite blåst för sitt eget bästa, men jag gillar henne ändå.. =) Så hon kanske är min favorit, vet inte..

Ska fortsätta kika å sen bums i säng.

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0