Dammsugning av jord

Skrivet den 2009-09-29, klockan 15:28:07

Åkte iväg lite tidigare idag eftersom jag skulle ta en sväng förbi Nydala.. Åkte dit med en CupCake till dagens födelsedagsbarn samt en liten present. Sen åkte vi iväg till skolan.

Det var sista lektionen idag vilket innebar; repetition å kursutvärdering. Sen satte vi oss å pluggade. Det gick bra, men sen kom de å skulle plantera om alla blommor i ljushallen.. Å eftersom det är mkt blommor så ere mkt jord.. Så de hade dragit dit världens största dammsugare för å suga upp allt..

Jag tycker att min dammsugare låter mkt, men det är då skonsam om man jämför med den som va på skolan idag!! De va då inte nådigt.. Har så fruktansvärt ont i huvudet just nu å öronen dunkar..

Ska vila lite nu å så får jag se o jag orkar ta tag i mer plugg senare.

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0